İran, ilk 5 inşaat endüstrisi markası ile yüzlerce şirket arasında olmak isteyen ve 2025 yılına kadar üçüncü bin yıllık peyzaj alanında küresel iş yaklaşımıyla ilk bina cephesi olmak isteyen bir grup girişimciyiz.

Misyonumuz

Biz kaliteli bina ürün ve hizmetlerinin inovasyonu, üretimi ve tedariğinde büyük hayalleri (planları ???) olan bir grup girişimciyiz. Tanrı’nın ebedi gücüne, kolektif kararlılığa ve planlı girişime dayanarak, işimizin sürekli gelişmesi ve daha iyi ve daha iyi oluşturmak için ulusal ve uluslararası standartlara önem vererek insan kaynakları, finans ve teknolojiyi uygulamak için sürekli yeni yollar arıyoruz. sağlıklı yaşam, dünyadaki insanlar için Tanrıça ve samimi hizmet. Misyonumuz, yurt içi ve yurt dışı pazara değerli ürün ve hizmetler sunarak, müşterilere, çalışanlara ve hissedarlara şirket değerini artırmaktır. Piyasadaki rekabet edebilirliği yorumladık; öyle ki, faaliyette bulunduğumuz işletmelerin her biri değer yaratma ve en gelişmiş ve en iyi hizmetler arasında olmalıdır. Hedef pazarlarda diğer endüstrilere kıyasla daha yüksek ve daha istikrarlı bir rekabet gücü sağlayan başarılı hissedebileceğiz.

Degerlerimiz

– Tanrıya güvenin ve dini değerlere ve insanlık onuruna bağlılık

– Öğrenme, çevik, duyarlı ve müşteri odaklı çerçeve içinde ulusal ve uluslararası kurallara bağlılık

– Müşterilerin, çalışanların, tedarikçilerin ve hissedarların haklarıyla birlikte sosyal çevreye saygı duymak

– Çevreye saygı ve kirlilik önleme herkes için sağlık ile birlikte

– İnsan sermayesinin gelişimi

– Geniş bir ailenin ve Namachin değer zincirinin gelişimi

– Temel bilgilerin performansına vurgu yaparak teknolojinin geliştirilmesi

– Ortaklarla etkileşim ve sinerji

– Sürekli iyileştirme ve ekip çalışması ile rekabet avantajının korunması

– “Bir isteğin olduğu bir yol var” diye inanmak

İnançlarımız

– Müşteri odaklı olmaya odaklanmak, Namachin’in gelişim temelidir.

– Hedefimiz hızlı öğrenen ve hızlı yanıt veren bir organizasyondur

– Herhangi bir sektörün rekabet gücü istikrarı, tüm paydaşlar için kalite, hız, esneklik, fiyat ve toplam değer yaratmaya bağlıdır.

– Organizasyonlar giderek daha fazla bilgiye dayalı hale geliyor

– Formülasyon, tasarım, renk veya ambalaj dahil olmak üzere ürün yaşam döngüsü kısaltıldı

– Müşteriler daha zorlu ve rekabet daha yoğun hale geliyor

– Hiçbir pazar tam olarak güvenli değil

– Büyük bir dağıtım ve satış ağı yaratarak pazar geliştirme bizim temel politikamızdır

– Geçmiş başarılı çözümler bugünün sorunlarını mutlaka çözmez

– Teşhis ve iş pozisyonunu anlama olmadan doğru mükemmellik yolunu bulmak mümkün değildir.